אסון הלייזר




העולם, ולא בפעם הראשונה, נגדנו ובקצב הולך וגובר. אמנם כבר למדנו כי כאשר חמאס ופתח – שני האירגונים הפלסטינים הגדולים – מסכימים, זה אומר מעט מאוד. אבל זה בכל זאת מטריד, כי ברור שעושים עלינו תרגיל. בראש חמאס עזה עומד מי שהיה ראש הזרוע הצבאית,יחיא סנוואר, כלומר טרוריסט עם תעודות. ובראש משלחת החמאס לשיחות עם פתח עומד מי שהיה ראש הזרוע הצבאית בגדה המערבית, סלאח ערורי, גם הוא  בעל תואר מוסמך בטרור. אז מה פתאום שני טרוריסטים מדברים "הסכם"? ברור שיש כאן בלוף ראוי לחשיפה.


או-טו-טו הם בטח יחזרו על תמיכתם ב"יוזמה הערבית" שמשמעותה דחיקת מדינת ישראל לגבולות שאינם בני הגנה. כלומר ישראל תמיד הגנה עליהם בהצלחה, אבל הם גבולות שאינם בני הגנה. עובדה: כמעט כל המפלגות אומרות את זה. ועם עובדות כאלה מוטב לא להתווכח.
את התרמית היה קשה לגלות. אבל הודות למתאם הפעולות בשטחים, האלוף יואב מרדכי, הכל נחשף. פעם פעילי חמאס חפרו מנהרות כדי שדרכן ייצאו טרוריסטים לפיגועים בישראל. אמנם גופי המודיעין בישראל מעולם לא העלו את הטענה הזאת.  הם טענו שהמנהרות נועדו לאפשר חטיפת חיילים חיים ולהתמקח על תנאי שחרורם כמו שקרה עם גלעד שליט. אבל כמעט כל המפלגות בישראל טוענות שהמנהרות מיועדות לפיגועים וגם עם עובדות כאלה מוטב שלא להתווכח.

החמאס נותן הרצאה

עכשיו  הדברים כבר גלויים. לוחמי חמאס משתמשים בנשק האולטימטיבי: סינוור. כן! האלוף מרדכי מגלה שהחמאס רכש מכשירי לייזר מתוחכמים. אתם יודעים, כאלה שמורים משתמשים בהם בהרצאות. וכמה אוהדי כדורגל נוהגים לסנוור באמצעותם את שחקני הקבוצה היריבה. ומה הם עושים במכשירים החדישים האלה? האם הם מלמדים אסטרונומיה? ספרות ערבית? מתמטיקה? קדחת! הם מסנוורים את חיילי צבא הגנה לישראל שסוגרים אותם בכלא הנקרא עזה. וואו!

האמת? אם חמאס היה מדינה בטח היינו מגישים נגד משתמשי הלייזר תלונה על שימוש בנשק לא קונבנציונלי. אבל אם נגיש תלונה נגד החמאס, זה ייחשב הכרה של ישראל באירגון טרור. ואנחנו לא ניפול לבור הזה, אלא אם יתפסו לנו חייל חי אחד או שניים.

תותח לייזר ופלאפל משלשל

והאלוף מזהיר את חמאס משימוש נוסף בנשק הזה. למה? כי אנחנו יודעים שמי שיש לו לייזר קטן, כמו זה שמשתמשים בו בהרצאות, יפתח במהרה לייזר גדול. ובלייזר הגדול הם יסנוורו תחילה את המטוסים ללא טייס של ישראל המשייטים בשמי עזה להרתעה. ואחר כך יסנוורו טייסים  בטיסת אייר פראנס שעומדת לנחות בנתב"ג וזאת באמצעות הנכד של הלייזר הקטן הלא הוא תותח הלייזר הענק.

ממקורות מודיעיניים מוסמכים נודע כי פעילי הטרור מכינים נשק קטלני נוסף. כדורי פלאפל המכילים חומר משלשל שאותם יניחו על הגדר העוטפת את עזה. ואז חיילי צה"ל יתפתו, יאכלו, ישלשלו, ולוחמי החמאס ירוצו מהר וינגבו לחיילינו את התחת בנייר זכוכית. וזה כבר עובר כל גבול.

העצה השבועית (מספר 14) ליו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, נמצאת כאן






שתפו: