קרקע ליהודים בלבד


 השמאל הציוני היה צבוע. היהלום בכתר של - "עבודה עברית– " היה מזויף מהרגע הראשון.  "עבודה עברית" לעולם הייתה "עבודה לא ערבית ."מנהיגי השמאל הציוני תמיד העדיפו את הבורגני, את בעל ההון ובעל הנחלה היהודי על פני הפועל – בן אותו מעמד – הערבי. מלחמת המעמדות, פעם צירוף מילים נפוץ ברחבי ארץ ישראל, הייתה סיסמת נפנוף לפני התמימים האידיאליסטים, לא תכלית פוליטית.
 לעולם, כך אצל השמאל הציוני, האינטרס של בעל ההון היהודי גבר. לא מפתיע ללמוד כי ההחלטה להכניס לישראל עובדים זרים התקבלה על ידי ראשי מפלגת העבודה. בפעם הראשונה עם הכיבוש ב,1967-  השנייה בראשית שנות ה,90-  אחרי האינתיפאדה הראשונה. כי כאשר בעל ההון היהודי נזקק לעבודה זולה, השמאל הציוני ערוך ומוכן לשרת.

 מדוע ראוי להיזכר ביום מהביל זה באידיאולוגיה פוליטית המצויה בגסיסה, וממשיכתה – מפלגת העבודה – כבר מזמן לא שמאל, אם אי-פעם הייתה כזו? כי ברגע האחרון נשלף הטיעון הציוני ככלי נשק רב-עוצמה נגד תוכנית הממשלה למכור קרקעות עירוניות. וכך אפשר למצוא בכתובים כי ביצוע תוכנית הממשלה, שתובא להצבעה בכנסת בשבוע הבא, תפגע "בריבונות המדינה על שטחיה... אין ולא יכול להיות מחיר לערובת קיומו של העם היהודי וריבונותו בארצו ." הנה הציונות השמאלית בטהרתה: נתניהו רוצה למכור את המדינה לשייח'ים סעודים.

 כאילו שאם איזה סעודי יקנה כאן קרקע, הוא יוכל להכניס אותה למזוודה ולטוס עמה למדינתו. אגב, יש בארץ פיסת קרקע לא קטנה בבעלות "אויב האנושות," נשיא איראן אחמדינג'אד. ומה עשה ה"צורר" הזה עם הקרקע הציונית שבבעלותו? מה הוא יכול לעשות איתה?

 כמובן שאם במקום שייח' סעודי היינו אומרים גביר יהודי – תמונת ההתנגדות הייתה משתנה מקצה לקצה. כי בעל הון יהודי שוקל לחלוטין אחרת מבעל הון שהוא גוי גמור. הגוי רוצה לחפור בקרקע ולהרוויח מהתושבים. והיהודי רוצה לחפור בקרקע ו?...

  לשמאל הציוני אין בכלל בעיה עם העובדה שכ2.5-  מיליון דונם מוחזקים בידי גוף, הקרן הקיימת, שלא מתיר למי שאינו יהודי גישה לקרקע. אסור לגוי לגור בדירה שבנויה על אדמת הקק"ל. גזענות כזו זה בסדר גמור אצל השמאל הציוני.

 העלאת המיץ הלאומני היא תשובה מוחצת לתוכנית נתניהו. "אם תתממש הרפורמה תהיה תלויה המדינה בבואה לממש צרכים לאומיים (קליטת עלייה, התיישבות ספר, פינוי יישובים והעברתם, שמירה על הביטחון ועוד."(  מהם הצרכים הלאומיים מבית מדרשו של השמאל הציוני? זיהום אוויר? שטחים ירוקים? ממש לא. רק מיתוסים שכולם קשורים לאנטי-ערביות בוטה.

 בליווי שקרים. כי גם אחרי שכל קרקעות המדינה יועברו לידי שייח'ים סעודים (שהשמאל הציוני ישמח לחתום עמם הסכמי שלום וכלכלה, למרות שהם הטיפוסים הכי אנטי-דמוקרטים וגזענים בנוף המזרח תיכוני) תוכל הממשלה להלאים את כל הקרקע "הסעודית" ולעשות בה כרצונה. אלא שהשמאל הציוני הוא ממציא ההפרטה. הלאמה כלל לא עומדת על סדר היום שלו. לבטח לא הלאמת הקרקע שברשות הקק"ל הגזעני. די משעשע לזכור כי היחיד שהלאים כאן משהו ב30-  השנים האחרונות היה בנימין נתניהו: הוא הלאים את קרנות הפנסיה הוותיקות.
 אלמלא תוכנית הקרקע של נתניהו הייתה כל-כך רעה לתושבי המדינה, בעיקר בהיבט של הבעלות על הרכוש ותכנון שימושי קרקע, היה ראוי להצביע בעד תוכניתו, ולו כדי להכות את השמאל הציוני שמפיץ ריח רע. מזלנו שמדובר בקבוצה זניחה, שאת מה שהיא מפיצה אפשר לנקות בקלות.

30.7.2009 
שתפו: