בוגד משלנו (*)

 נראה שעכשיו המשטרה עסוקה במציאת בוגדים ותומכי חמאס 1 (זה שבעזה) אבל נמנעת – בינתיים? – במציאת בוגדים תומכי חמאס 2 (זה שבקרית הממשלה בירושלים). ממה שהתפרסם הבנתי שמי שכתב ברשת החברתית משהו כמו "גם בעזה יש ילדים" הוא ספק בוגד ולבטח תומך בבגידה. זאת על אף שחמאס 1 תרם תרומה מכובדת לבטחון ישראל בכך שחשף את הכשלים הקונצפטואלים, המודיעינים, והצבאיים שהתבררו ביום 7 לאוקטובר. ועתה משנחשף העניין לבטח תתעשת ישראל כנגד האוייב הבא, למשל משמרות המהפכה שבאיראן, סוריה ובלבנון, שיכולתם ההתקפית גדולה משל חמאס 1.

כפטריוט ישראלי אני ממליץ למשטרה לבדוק עוד בוגד. מדובר בחפרפרת שהסתננה לפורום קהלת, שהוא האירגון הכי תומך חמאס 2 בישראל.

בשבוע האחרון קראתי שני פירסומים של קהלת בנושאי כלכלה. הייתי בטוח שהמסמכים האלה יעסקו בעניין הכלכלי המרכזי בעת הזאת, שהוא מימון המלחמה ששר הביטחון מעריך שתימשך חודשים. בנק ישראל, למשל, הנפיק מסמך כזה ובו המלצות איך לטפל בנושא שמימדיו ענקיים. גם התקשורת הכלכלית נדרשת לעניין בעיקר בביקורת על הממשלה שממשיכה להזין את אלה שנהרגים באוהלה של תורה. זאת על אף שהמיליארדים לתורה מתגמדים מול עשרות המיליארדים של המלחמה.


זיכוי מס בגין ילדים


המסמך הראשון של קהלת עסק בחרפה הכלכלית הנקראת נקודות זיכוי בגין ילדים. מתברר ממנו שזה אסון כלכלי רציני שנדרש לטיפול בעת הזו. בשמאל הכלכלי ביטול נקודות הזיכוי כולן ושאר פטורים והטבות ממס – הוא חלק מהתכנית. זה הרמז הראשון לקיומו של בוגד בפורום קהלת.

ביטול נקודות זיכוי היא דרך להעלאת מסים. העלאת מסים היא הלחם והחמאה של השמאל. הימין הפטריוטי הוא מתנגד ידוע להעלאת מסים. לבנימין נתניהו היה גורו: הכלכלן ארתור לאפר, שלימד כי דווקא הורדת מסים מגדילה את הכנסות המדינה ממסים. אך הנה פורום קהלת מנפיק נייר עמדה הממליץ על מהלך בגידה בטענה המגוחכת שהעלאת מסים תגדיל תקבולי המס של המדינה.


הסגל הרפואי מצטרף למחאה


המסמך השני הוא יותר רציני. הוא נקרא "הרפורמות הדחופות ביותר במערכת הבריאות בישראל". מה כל כך דחוף ב"יכולת מיצוי רחבה יותר של אינטגרציה אנכית"? או בהצעה להפוך את בתי החולים הממשלתיים לתאגידים? במיוחד כאשר המסמך מתחיל במשפט הבא: "מערכת הבריאות בישראל היא בין הטובות והיעילות בעולם. "

עכשיו, באמצע המלחמה, מתבקשת הממשלה להתקוטט עם כל הרופאות והאחיות בשביל העניינים האלה? מה יהיה על "כולנו ביחד" כאשר הסגל הרפואי יצטרף למשפחות השבויים בהפגנה נגד הממשלה. הנה לנו עוד חשד לבוגד הסמוי.


בצלאל הביתה


המוקש הגדול יותר טמון במשפט הבא העוסק בבתי החולים ובקופות החולים: "יחול איסור מוחלט על היווצרות גירעון, ומשרד הבריאות יוכל להפעיל סנקציות נגד המנכ"ל והדירקטוריון אם יתגלה גירעון, עד כדי החלפתם".

קל להגיע למסקנה שההצעה לאיסור מוחלט של גירעון יפה גם לרשויות מקומיות. בסוף דצמבר יש בחירות לרשויות המקומיות. איסור הגירעון יחייב להעלות את הארנונה בשיעור דו ספרתי. זו העלאת מס משמעותית. ובבתי החולים? הם ייאלצו לגבות מקופות החולים הון עתק כדי להימנע מגירעון. ומה יקרה אם קופות החולים, כמנהגן, לא ישלמו במועד את מלוא התשלום כדי להימנע מגירעון אצלם? מנהל בית החולים יצטרך לפטר את צלם הרנטגן? 100 רופאים, 200 אחיות ו־300 עובדי ניקיון?

למה לעצור שם? מה עם הגירעון של בצלאל. לא, לא האקדמיה לאומנות. בצלאל לבית סמוטריץ. הוא הרי מלך הגירעונות הציבוריים בישראל. יותר מחודש אחרי תחילת המלחמה שעלותה עשרות מיליארדים ובצלאל נח על ישבנו. ההגיון כנגד הגירעון מלמד שגם אותו מציעה קהלת להעביר מתפקידו.

יש שם, בבור של קהלת, חפרפרת הפועלת להפיכה משטרית בישראל  והחדיר למסמכים הצעות לחיסול הממשלה והמגזר הציבורי. זו בגידה רצינית יותר מציוץ "גם בעזה יש ילדים" ברשת X.

(*) ותודה לג'ון לה קארה

 


 

 

שתפו: