הבשורה על פי בנימין



זה לא יפה, שמאלנים שכמותכם, שאתם לא מפרגנים לממשלה שככל שמספר תומכיה בכנסת מתקצר כך גוברת בה ההומניות ודרך ארץ. לפני שבועיים במקום ללמד את תושבי עזה לקח על מעלליהם, החליטה הממשלה לחסוך בתחמושת ולשפר את תוחלת החיים בגטו שהקמנו שם.
יפי הנפש  בעולם בקושי שמו לב להחלטה האנושית הזאת. אבל כאשר ממשלתנו יוצאת בגבורה נגד תאגיד בינלאומי גדול ומוכר – השמאל בכל העולם צוהל ומחכה לבשורה על פי בנימין.

Airbnb הוא תאגיד ענק העוסק בתיווך דירות להשכרה. הוא מוכר בכל העולם כתחליף זול ואמין לבתי מלון. לאחרונה הודיע התאגיד כי הוא לא יאפשר לבעלי דירות ב"יהודה ושומרון" לפרסם באתר שלו בהיות השטח במחלוקת פוליטית עמוקה. לדבריו, יש גם חשש שהדירות המוצעות נבנו על קרקע פלסטינית, ועוד כיוצא בזה טעוני זוועה הזויים החביבים על השמאל האנטישמי ואירגון  BDS הפועל לחרם על ישראל.
בתגובה הודיעו שרי המשפטים והתיירות על יוזמה לפעול נגד התאגיד האמריקאי. שר התיירות מתכנן להטיל מס על התאגיד ואילו שרת המשפטים מבקשת לעודד בעלי דירות בהתנחלויות לתבוע את התאגיד על הפרת החוק נגד אפליה.
יש לומר שהתאגיד המנוול די סלקטיבי בבחירת יעדי האיסור. דירות בגולן ובירושלים שמעבר לקו הירוק לא זוכות לאיסור. ומה עם עוד אזורים בעולם, שואל שר התיירות אבל נמנע מלנקוב בשמו של חצי האי קרים – שטח כבוש על ידי ידידו של בנימין, ולדימיר פוטין.

GOOGLE NEXT

מחבר הבלוג הזה מבקש להביע תמיכה במאמצי שר התיירות להטיל מס על Airbnb. אני, למשל, מציע לו להמשיך במאמץ גם נגד גוגל. יש לגוגל אפליקציה הנקראת מפות. היא דומה מאוד לאפליקציה waze (גם היא בבעלות גוגל) הפופולרית בקרב נהגים. אבל יש הבדלים. במפות גוגל אין כל מיני ציורים של דמויות ומכוניות המבלבלים את מוח הנהג. ויש, לעומת זאת, קו החוצה את לב המדינה ואת ליבה של בירתנו הנצחית. מפת גוגל של ישראל כוללת את גבולות 67. פיחס. גועל נפש. אפליה. התערבות פוליטית. אנטישמיות. שוב עושים סלקציה בין יהודים.

אני מציע להטיל מס על גוגל. ראשית. כמו שרת המשפטים אני נגד אפליה. ואם תאגיד אחד עושה עלינו עליהום, אסור להפלות לטובת תאגיד אחר שמקצץ את מדינתנו. שנית, גוגל הרבה יותר עשיר והטלת מס על התאגיד הזה תניב הרבה כסף שישמש לקנות תחמושת חדישה מארה"ב שבה נשתמש לפוצץ את בנין Airbnb בסן פרנסיסקו, ואם זה בעייתי – יש בידינו פצצות חכמות שיפוצצו באופן נקודתי צימרים של Airbnb בשכונת הדאחייה של ביירות. הבא להחרימך, השכם להורגו.

תמיכה בינלאומית

צריך להבין כי תקיפת יעדי תאגידים בינלאומיים במס ישראלי תתקבל בברכה לא רק בקרב השמאל אלא גם אצל כמה ממשלות שלא אוהבות את תרגילי המס שעושים תאגידים כאלה על חשבון הקופה הציבורית. לא מכבר חייב האיחוד האירופי את ממשלת אירלנד להוציא לתאגיד אפל, יצרן המחשבים וה - IPhone, שומה של כ - 10 מיליארד יורו – ולא, האיחוד האירופי יקצץ בהקצבה שמקבלת אירלנד מהאיחוד האירופי.
ואם כתוצאה ממהלכי ממשלתנו Airbnb וגוגל יפסיקו לפעול בישראל לחלוטין אז לא נורא. מיד תצוץ אפליקציה ישראלית זהה. אנחנו נראה לגויים האלה מי כאן בעל הבית.

שתפו: